søndag 11. januar 2009

En Calorimetry til dattera også!


Nå er det lenge siden det er kommet noe ut på bloggen, og det har sin enkle forklaring i at jeg ikke har vært så produktiv. Julen har vært svært hyggelig med lite mas og kjas, koselige middagsbesøk av venner og familie. Smått om sen har vi fått is på vannet utenfor huset på landet, og det har invitert til skøytegåing og isfiske. Så strikkingen har ligget litt på hyllen til fordel for alt det som følger med julefeiring og naturens tilrettelegging for aktivitet.

Men storesøster ønsket seg en sånn som lillebror fikk, så det måtte til. Hun ville selvsagt ha rosa. Strikket i Mor Aase garn "Ren norsk ull", strikkepinner str. 3.


2 kommentarer:

Ingunn sa...

Klart at hun også ville ha en sånn, det skjønner jeg godt! De ser kjempesmarte ut! Koselig at du hadde vært i bloggen min og tittet. De pyntenålene er veldig enkle å lage og krever lite utstyr! Jeg bruker bare noen nåler uten spiss på, men med et lite "øye" i ene enden (kjøpes på hobby/perlebutikker) og noen perler. Så er det bare å tre perlene på sånn som man vil ha dem og ha en liten dråpe lim mellom hver. Fiks ferdig, og fine detaljer på kort og sånt!

Toril sa...

De ble kjempefine:-)

Har en liten hilsen til deg i bloggen min!